Salam alaikum dan salam meneruskan perjuangan buat semua…

Pertamanya, waktu-waktu sekarang terasa berat untuk dihadapi…namun senyum dan tersenyumlah..Irdina dah selamat di bawa ke IJN dan sekarang telah pun kembali ke Kuantan..untung p.su dapat tengok anak kecil itu… dan hasrat untuk melihatnya terkubur..sabarlah wahai hati…

Kedua, selamat berjuang di PRK 094-Hulu Selangor, moga kemenangan berpihak kepada yang baik dan benar.

Ketiga, masih dalam mood exam, sekarang jika pergi saja library tentu penuh dengan orang, dan waktu ini jugalah baru dapat melihat muka-muka student UM…Owh…Um rupanya :)

Keempat, sempat ke motivasi Ashabul Ukhdud anjuran TEM ( Team Elit Muslim)- point penting yang dapat ialah pergantungan sepenuhnya kepada Allah dalam segala perkara, Allah takkan uji orang yang tak dapat terima ujian itu, maksudnya Allah tahu hambaNYA mampu untuk menanggung beban yang terpikul…dan segala ujian itupun di berikan dengan diberikan jalan untuk menghadapinya… Thanks to “Nur Hidayah Abdullah” sebab bawa diriku dengan izin ALLAH..

Kelima, rasa semacam tak sabar nak rasai suasana kerja..Bestkah? Atau tidak se”enjoy” suasana belajar.

Keenam, menghabiskan hari-hari di Kuala Lumpur sebelum berangkat pulang. 3 tahun di sini. Tak banyak tempat yang dijelajahi.. Teringin nak pergi zoo Negara, Taman Burung n tempat2 lain yang menarik..Tapi tak mengapalah…sebabnya banyak tempat lain lagi yang dah pergi…

Ketujuh, membaca entry di blog sis Syahadah memberikanku sedikit kesimpulan….kesimpulan untuk merungkaikan persoalan…thanks.

Kelapan, semoga adik-adikku di rumah sihat-sihat saja.

Kesembilan, banyak perkara yang perlu diselesaikan.

Kesepuluh, end of this entry……..tq kerana habis membacanya.

0 komentar:

Catat Ulasan