Salam hujung minggu….

Mula-mula dapat award ni, tertanya-tanya…..kenapalah nak bagi benda-benda macam ni….tapi bila fikir-fikir biarlah, tak salah pun….lagipun seronok juga dihargai… :)

Ni syarat-syarat seterusnya:

  1. Thank & link the person that gave you the award.

-huhu..dipertimbangkan.


2- Pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.

-nanti la…nak discover…banyak tapi tak tahu nak pilih…

3- Contact said blogs and let them know they've won the award.
-hmmm…


4- State 7 thing about yourself.


-seorang student dulu, kini dan sampai mati.

-anak pertama, tengah, terakhir dan tunggal( hehe)

-seorang yang suka menulis, biasanya menulis je apa yang ada dalam fikiran dan hati.

-Minat bidang agama n sekarang menjurus sains juga (bila dah kenal maka baru boleh cinta :)

-bulan kelahiran dah tak lama (bulan di mana adanya hari buruh……hari guru….n so on)

-suka berkawan sebenarnya tapi bukanlah seorang yang “gege” (orang besut cakap peramah)

-Seorang yang serius ….betul ka???...

Apepun TQ la pada Hidayah(http://rifqiy.blogspot.com) kerana telah memberi award ni pada saya…huhu….rasa tak layak je (ceeewah)….. apapun arigato….

So….sekarang ni….mari sama-sama kita maanfaatkan hujung minggu dengan bermanfaat dan jayanya…doakan kejayaan semua di dunia dan akhirat…..

~Ketika hati bergetar, alunkanlah kalam suci PENCIPTA~

1 komentar:

++AnamUsaFir++ berkata...

salam..
wah yas,, dapat anugerah tuu :))
hehe.. tahniah2..
la.. kne buat cenggitu ker.. banyak plak kijo nye .. huhu
anywayy :)) well doneee

Catat Ulasan